Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Οι μαθητές της Στ΄τάξης εκφράζουν τις απόψεις τους στα πλαίσια του μαθήματος Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής

Οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας, με αφορμή τη σχετική ενότητα του βιβλίου για το εκπαιδευτικό σύστημα της Χώρας μας , εκφράζουν τις απόψεις τους σε σημαντικά ερωτήματα, όπως: 1)Πως χαρακτηρίζω το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μου από όσα γνωρίζω. 2)Αναφέρω τι μου έχει προσφέρει το σχολείο και πώς μας έχει βοηθήσει. Το εκπαιδευτικό σύστημα μας δίνει δωρεάν μάθηση ,για 10 χρόνια σε φτωχά κι πλούσια παιδιά. Επίσης σε παιδιά που έχουν προβλήματα εκπαιδευτικής μάθησης. Όλα τα παιδιά μπορούν να μορφώνονται και είναι το καλύτερο για όλους. Το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα είναι δίκαιο κι επίσης φροντίζει για όλα τα παιδία. Το σχολείο μας βοηθάει, ώστε να μορφωθούμε, να διαβάζουμε, να γράφουμε, να συμπεριφερόμαστε ωραία στους γύρω ανθρώπους. Μας προσφέρει μάθηση γεγονότων που δεν γνωρίζαμε και μας προετοιμάζει ,για τα πιο δύσκολα. ΕΙΡΗΝΗ ΙΝΤZΙΡΤΖΗ Κατά την γνώμη μου , το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, είναι σωστό, αρκετά ανεπτυγμένο , υπάρχει για όλους τους μαθητές , ανεξαρτήτως από χώρα , θρησκεία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μπορώ να πω ότι το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι δίκαιο για όλα τα παιδιά. Το σχολείο , μου προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση, γνώσεις και δεξιότητες, δηλαδή πρόοδο. Επίσης, εκτός από αυτά , μου μαθαίνει και τρόπους καλής συμπεριφοράς και πώς να συμπεριφέρομαι στην κοινωνία. Σε όλα αυτά μας βοηθούν οι δάσκαλοι. Το σχολείο , μου προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση, γνώσεις και δεξιότητες, δηλαδή πρόοδο. Επίσης, εκτός από αυτά , μου μαθαίνει και τρόπους καλής συμπεριφοράς και πώς να συμπεριφέρομαι στην κοινωνία. Σε όλα αυτά μας βοηθούν οι δάσκαλοι. ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΣΑΡΡΗ Το εκπαιδευτικό σύστημα τις χώρας μου θα το χαρακτήριζα, από όσα μέχρι τώρα γνωρίζω υπεύθυνο και ότι νοιάζεται για όλα τα παιδιά, όπως και να είναι εμφανισιακα και φροντίζει να έχουν και αυτά δικαίωμα στην εκπαίδευση. Το σχολείο μου έχει προσφέρει δικαίωμα για μάθηση και αυτό με έχει βοηθήσει σε παρά πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, όπως:να διαβάζω, να γράφω και να μιλάω σωστά .Επίσης με βοηθάει για να είμαι ένας σωστός πολίτης , να μαθαίνω τον πολιτισμό της χώρας μου και πολλά ακόμη, όπως ξένες γλώσσες κ.α Ανδριάνα Γαρυφάλλου!!!! Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μου είναι καλό αλλά σε σχέση με τα άλλα κράτη η υποχρεωτική εκπαίδευση κρατάει λιγότερα χρόνια. Το σχολείο μου έχει προσφέρει γνώσεις και μόρφωση ώστε να σπουδάσω και να ασχοληθώ με το επάγγελμα που θέλω. Επίσης μου προσφέρει παιδεία ώστε να γίνω χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία ΡΑΦΑΕΛΑ ΖΙΩΤΗ Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει στόχο ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση, σε όλα τα παιδιά, για να μπορέσουν να σπουδάσουν και να εργαστούν. Επίσης βοηθά και τα παιδια μεταναστών, παιδιά με κινητικά προβλήματα και πολλά άλλα. Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει υποχρεωτική δεκάχρονη φοίτηση, δηλαδή ένα χρόνο νηπιαγωγείο, έξι χρόνια στο δημοτικό και τρία χρόνια στο γυμνάσιο. Το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό. η δημόσια εκπαίδευση είναι δωρεάν. Το σχολείο μου προσφέρει γνώσεις, δεξιότητες , μόρφωση και παιδεία. Επίσης με βοηθά στο να μπορέσω να σπουδάσω και να δουλέψω. ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΝΟΝΑ Εγώ χαρακτηρίζω το εκπαιδευτικό σύστημα της Χώρας μου σωστό. Διότι όλα τα σχολεία μας παρέχουν εκπαίδευση και μας μαθαίνουν πως να συμπεριφερόμαστε στους συνάνθρωπους μας. Επίσης είναι υποχρεωτική η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δηλαδή το νήπιο, όλο το δημοτικό και όλο το γυμνάσιο. Αλλά από την άλλη στο εκπαιδευτικό σύστημα της Χώρας μου θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να είναι αναγκαστικό και το λύκειο. Επίσης κατά την γωμη μου θα έπρεπε κάθε σχολείο να έχει εργαστήρι φυσικής και αίθουσα γυμναστικής για να κάνουμε γυμναστική όταν βρέχει. ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ Κατά την άποψή μου το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μου παρουσιάζει πολλά θετικά, αλλά και πολλά αρνητικά στοιχεία . Ένα σημαντικό θετικό στοιχείο, είναι πως η εκπαίδευση παρέχεται δωρεάν. Όπως και σε άλλες χώρες όμως θα μπορούσε να παρέχει περισσότερα χρόνια υποχρεωτικής εκπαίδευσης στους μαθητές καθώς και επίσης θα έπρεπε τα σχολεία να είναι πιο οργανωμένα. Δυστυχώς πολλά σχολεία, λόγω της χαμηλής χρηματοδότησής τους απ΄το κράτος, αδυνατούν να παρέχουν τον κατάλληλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας, καθώς και πολλές φορές έχουν έλλειψη πετρελαίου! Κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο, είναι πως πολλές φορές, το Υπουργείο Παιδείας παίρνει αποφάσεις , χωρίς να ακούει τη γνώμη των δασκάλων, των κηδεμόνων των παιδιών ή ακόμα και των ίδιων των μαθητών, που μπορεί να μην συμφωνούν. Ένα απ΄τα θετικά στοιχεία του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι πως φιλοξενεί στα σχολεία παιδιά απ’άλλες χωρες τα οποία όμως πολλές φορές δεν τα δέχονται με το σωστό τρόπο. Κανονικά θα έρπεπε κάθε σχολείο να έχει ένα τμήμα υποδοχής, ώστε αν έρθει κάποιο παιδί από άλλη χώρα, να το στείλουν εκεί με έναν ειδικό δάσκαλο, να μάθει τη γλώσσα μας, δηλαδή ελληνικά. Επίσης, άλλο ένα μειονέκτημα είναι πως σε πολλά σχολεία, τα τμήματα ειδικής αγωγής δεν λειτουργούν σωστά ή σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μην υπάρχουν καν! Επιπλέον δεν παρέχεται για τους μαθητές και τους δασκάλους ψυχολογική υποστήριξη, ακόμη και όταν αυτή είναι απαραίτητη! Αρνητικό είναι και το γεγονός ότι οι ύλη των μαθημάτων είναι συχνά πολύ φορτωμένη και πολλές φορές κακογραμμένη. Παρ’ όλα αυτά, τουλάχιστον οι δάσκαλοι είναι καλοί, εχουν καλή επιστημονική κατάρτιση, μας μαθαίνουν πολλά και ωραία πράγματα και εμπλουτίζουν τις γνώσεις μας. Αυτό, μας βοηθάει στο να γίνουμε σωστοί πολίτες και χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνία. ΜΕΛΙΝΑ ΧΛΕΧΕΛ

1 σχόλιο:

  1. Μα ποια να είναι άραγε αυτή η Μελίνα;;; ;)
    Μην την έχετε ακουστά;;;
    από: την υποφαινόμενη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή