Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Στο δρόμο του μεταλλωρύχου...

Από καιρό η τάξη μας κανόνιζε μια εκδρομή στο ΚΠΕ Λαυρίου.Έτσι λοιπόν την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου ξεκινήσαμε το πρωί για το Γαύριο. Όταν φτάσαμε στο λιμάνι, μπήκαμε στο καράβι με προορισμό τη Ραφήνα.Εκεί μας περίμενε ένα πούλμαν που μας πήγε στο Λαύριο. Μας συνόδευαν, η δασκάλα μας, η κυρία Ιουλία, η Διευθύντρια του σχολείου μας, η κυρία Δέσποινα και η Σχολική Σύμβουλος, η κυρία Ειρήνη.Όταν φτάσαμε οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ, η κυρία Ειρήνη, ο κύριος Νίκος και ο κύριος Μανώλης, μας υποδέχτηκαν με την πιο ζεστή αγκαλιά τους.
Εκεί αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, μείναμε σε διαφορετικούς ξενώνες που είχαν ονόματα όπως "Χάος", "Σούριζα", "Σούνιο". Τα ονόματα αυτά μάθαμε ότι ήταν ονόματα περιοχών του Λαυρίου.

Κάναμε διάφορες δραστηριότητες. Γνωρίσαμε τα ορυκτά, ανακαλύψαμε την ιστορία της περιοχής, ξεναγηθήκαμε στα παλιά εργοστάσια της Γαλλικής Εταιρείας Μεταλλουργίας, στα αρχαία πλυντήρια, στο Χάος και είδαμε μεταλλευτικές στοές.

Ήταν σπουδαίο που φροντίζαμε μόνοι μας τον εαυτό μας. Περάσαμε καταπληκτικά!!!!!!!!!

Και η εκδρομή της έκτης τάξης συνεχίζεται σε επόμενη ανάρτηση..........

1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΓΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕΡΗ.ΑΧ....ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΝΟΥΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΑΜΕ!!!!

2. ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ